مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-07سياسي

حس وطن دوستی در رسانه  پررنگ تر شود


استاندار گیلان، با بیان اینکه رسانه های معاند ملت همواره تلاش می کنند عظمت و اقتدار ایران اسلامی را زیر سوال ببرند، یادآور شد: حس وطن دوستی در فضای رسانه ای باید پررنگ تر شود و خبرنگاران با افتخار به بیان دستاوردهای نظام بپردازند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه رسانه های معاند ملت همواره تلاش می کنند عظمت و اقتدار ایران اسلامی را زیر سوال ببرند، یادآور شد: حس وطن دوستی در فضای رسانه ای باید پررنگ تر شود و خبرنگاران با افتخار به بیان دستاوردهای نظام بپردازند.

اسدالله عباسی امروز، 17 مردادماه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه 165 شهید جنگ غزه، اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی به عنوان یک باند تبهکار روزانه دست به جنایت های بیشمار می زند.

وی در ادامه از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران استان قدردانی کرد و افزود: اصحاب رسانه گیلان در حرفه خبرنگاری از مهارت لازم و کافی برخوردارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه اگر در مسیر خدمت به مردم مطالبه گری وجود نداشته باشد، اصلاح امور صورت نمی گیرد، تصریح کرد: خبرنگاران بایستی واقعیت های جامعه را انعکاس دهند.


برچسب ها: رسانه - دستاوردهای نظام - خبرنگار - رسانه های معاند - خبرنگاران - فضای رسانه ای - ایران اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حس وطن دوستی در رسانه  پررنگ تر شود

حس وطن دوستی در رسانه  پررنگ تر شود